Dodatek do oleju oparty na wysokiej jakości oleju mineralnym i dodatku PTFE. Przeznaczony do stosowania ze wszystkimi rodzajami olejów silnikowych i hydraulicznych, z wyjątkiem opartych na oleju rzepakowym.
Zastosowanie: skrzynie biegów, silniki, układy hydrauliczne.
W silnikach: redukuje zużycie oleju i paliwa, redukuje tarcie, zwiększa elastyczność silnika,
poprawia „zimny rozruch”, redukuje efekt „blow-by”;
W skrzyniach biegów: redukuje zużycie i tarcie, zmniejsza korozje wżerową szczególnie przy stosowaniu olejów HD, powoduje niższy moment rozruchowy;
W układach hydraulicznych eliminuje zjawisko „stick-slip”- drgania cierne, powoduje niższy moment rozruchowy silników hydro, mniejsze zużycie energii, poprawia system regulacji.
Uszlachetniacz do oleju oparty na oleju mineralnym z dodatkiem ceramicznym. Przeznaczony do stosowania ze wszystkimi rodzajami olejów silnikowych i hydraulicznych, z wyjątkiem opartych na oleju rzepakowym.
Zastosowanie: skrzynie biegów, silniki, układy hydrauliczne.
W silnikach: redukuje zużycie oleju i paliwa, redukuje tarcie, zwiększa elastyczność silnika,
poprawia „zimny rozruch”, redukuje efekt „blow-by”;
W skrzyniach biegów: redukuje zużycie i tarcie, zmniejsza korozje wżerową szczególnie przy stosowaniu olejów HD, powoduje niższy moment rozruchowy;
W układach hydraulicznych eliminuje zjawisko „stick-slip”- drgania cierne, powoduje niższy moment rozruchowy silników hydro, mniejsze zużycie energii, poprawia system regulacji.
Uszlachetniacz do oleju oparty na oleju syntetycznym z dodatkiem ceramicznym. Przeznaczony do stosowania ze wszystkimi rodzajami olejów silnikowych i hydraulicznych, z wyjątkiem opartych na oleju rzepakowym.
Zastosowanie: skrzynie biegów, silniki, układy hydrauliczne.
W silnikach: redukuje zużycie oleju i paliwa, redukuje tarcie, zwiększa elastyczność silnika,
poprawia „zimny rozruch”, redukuje efekt „blow-by”;
W skrzyniach biegów: redukuje zużycie i tarcie, zmniejsza korozje wżerową szczególnie przy stosowaniu olejów HD, powoduje niższy moment rozruchowy;
W układach hydraulicznych eliminuje zjawisko „stick-slip”- drgania cierne, powoduje niższy moment rozruchowy silników hydro, mniejsze zużycie energii, poprawia system regulacji.